Onneksi olin jo sopinut viikonlopuksi menoa. Olen nyt kykkinyt ti-pe kotona kipeänä ja nuhaisena, alkaa jo tökkiä.

Lauantaina pääsin töihin ABC:lle inventoimaan, tai miten se kirjoitetaan, ja sitten hieman hyllyttämään. Tosin jouduin heräämään jo 5 aamuyöllä... >.< Nukuin kylläkin pommiin sillä minun kyytini tuli hakemaan 5, olin laittanut kellon soimaan 4.20, ja oli se soinutkin, mutta en ollut vain tiedostanut sitä. Noh, klo 5.10 tekstiviesteilyä:

Anna: Me tullaan.

Minä: Hä! sanoit et tuutte viidelt en oo ees noussu.

Anna: Kello on viis!

Minä: Oho, tuun heti venatkaa..

Anna: Hopi,hopi.. me haetaan erika ny ensin, tullaa sit hakee sut

Minä: Joo, käykää hakee se Erika

Anna: Oot sä kans x)

Näin, ei voi mitään.. kuka täys järkinen ihminen herää lauantai aamuna neljältä? Hulluja ihmisiä. No myöhästyttiin hieman mutta ei se mitään.

Loppu viikonloppu meni Annan luona yökylässä, puhuen paskaa ja kattoen hömppä leffoja.....:DD

Huomenna tukioppilas koulutukseen...!