Joka vuotinen kevään merkki täällä Turun seudulla on partiomarssi, johon minäkin osallistun.

Pari tuntia ennen marssia saan aina riidellä äitini kanssa mitkä kengät laitan jalkaan, mutta en tänä vuonna HAHAHAH.. olen hyvin valmistautunut, sillä ostin uudet kävelykengät marssiin jo kaksi viikko aikaisemmin. JEY... :D Ja lupasin kengät myöhemmin äipän käyttöönn koska itse en niitä kuitenkaan pidä.

Uusin Inuyasha ilmestyi *enkelikuoro* haah... edellisestä onkin jo aikaa, rakastan sitä sarjista *muisk*.:! :) Luin sen heti eilen..

Kokeet pukkaa taas päälle, pitäisi lukea kemiaa ja matikka ja englannin sanoja. Taidan keskittyä enimmäkseen kemian kokeeseen koska se on viimeinen minulle.. (siis yläasteella)

Ensi vuonna mulla ei ole enään kemiaa vaan fyssaa.. >.< *mutinaa* Ja mie kun niin rakastan näitä matemaattisia aineita.. Pitäisi kyllä tsempata matikassakin viime kokeesta sain 6 :< Jos aion hakea lukioon olisi hyvä jos saisin pidettyä matikan seiskassa tai nostaa se kasiin...... O.o

Anna kysyi taas mua töihin ABC:lle, en nyt jaksanut mennä, sanoin keskittyväni kokeisiin, ja pyh, olenpas minä ilkeä, olisin hyvin ehtinyt sinne töihin ja saanut taas hieman rahaa mutta ei vain jaksa. Viikonloput on varattu lököämistä varten. :)

Muuten, sain yhteyshenkilöni kunnalta kiinni ( tosin sähköpostilla mutta kuitnekin), joten nyt olen varmistanut työpaikkani kesäksin mutta työaikani saan tietää vasta toukokuun lopulla.. mukavaa... en voi varata mitään koska en tiedä menenkö töihin kesä vai heinäkuussa.

---

Ei tarvitse huomautella kirjoitusvirheistä, huomaan ne itsekin en vain jaksa korjata. :p