Jeyy..! Sain matematiikan kokeesta 9-, oon niin tyytyväinen, yleensä saan 7 tai jotain sinnepäin (viime kokeesta 6) joten melkoista parannusta, täytyy vain pysyä nyt tällä linjalla.

Must on tullu jotenkin erinlainen kuin mun kamuista; Anna ja Erika haluaa aina olla Paten ja muitten kanssa, no ei siinä sinänsä mitään mutta kun puheenaiheetkin ovat vain, Pate,pate,pate ja Mr. T sinne perään. Ja Anna puhuu aina taekwondosta, Erika ratsastuksesta ja kummastakaan en ymmärrä yhtään mitään.

Musta on kivaa esim. ruokalassa istua isossa porukassa kaikkien muiden mun kamujen kanssa mutta Anna ja Erika aina eristäytyy. Ne haluu et ollaan vaan kolmestaan, mikä on musta tyhmää! Ei ne tuu sinne isompaan porukkaan mukaan ees vaik mä oisin istumassa siellä, sillon ne on sit ihan kaksistaan.

Periaatteessa mulla ei oo mitään truu best frendejä mut hyviä ystäviä ja kamuja sitäkin enemmän, Annan ja Erikan kanssa tulee vaan oltua silti eninmäkseen.

Siitä isommasta porukasta mua ärsyttää toisinaan P. Se oikeesti kerää ittelleen jotain haaremia, jota vois sitten johtaa ja kaikki olis aina samaa mieltä kun se. Ja H matkii P:tä kaikessa.

E ja J on ihan ok, mut en silti aina tuu niittenkään kanssa toimeen, ja sitä paitti J on tosihiljanen juttelee aika vähän paitti E:n kanssa.

Ja vielä S niin ärsyttävä, se on niin lapsellinen!

(tälläkertaa kaikki lyhennetyt nimet on naispuolisia)

Huoh.. oikeesti en oo näin itsekäs, mut oli mun jonnekkin purattava et mitä mä oikeesti ajattelen kun ei sitä nyt IHAN päin naamaakaan viitti sanoa..!

(Jos joku näistä sattuu lukemaan tätä nii pyydän anteeksi! )