Huoh... olen todellakin jäljessä kemiassa, en ymmärrä mitään ja pian on koe, nyt iski kauhee stressi päälle. Ja nyt italialaiset tulee eikä mua näy taas koulussa, tosi kiva.

En ymmärrä miten mua voi jännittää niin paljon se niitten tulo, kädet tärisee ja on sellanen inhottava mut silti ilonen olo. Mennään koko italia porukan kanssa tänään Rossoon, huomenna mennään shoppailemaan ja sunnuntaina pidetään yhdelle italialaiselle yllätyssynttärit. :)

Maanantaina mennään hiihtoputkeen hiitämään, tiistaina taidemuseoon ja observaarioon ja keskiviikkona kuvista koululla ja sitten ne jo lähtee..:( En halua että he lähtevät niin pian.

Ihmettelen miksei Anna ja Erika halua koskaan liikkua italia ryhmäläistan kanssa. Aina kun olen Italia ryhmäläisten kanssa he istuvat kahdestaan jossain muualla. O.o

Ah... ja että mä vihaan sitä TJ:tä (oikee nimi sensuroitu..:D) se on niin ärsyttävä, mokoma kaikki tietävä, vihaan,vihaan,vihaan.:! Ja sekin on italia ryhmässä mukana. rasittavaa. (Ja TJ on siis miespuolinen)

Vastasin haasteeseen, saippuan blogista: http://ammuu.vuodatus.net

Eli 6 omituista asiaa itsestäni:

1. Nypin omia ripsiäni

2. Ex- smurffi fani (omistan lähes kaikki CD:t) :D

3. toinen olkapääni on alempana kuin toinen (ei kovin näkyvästi mutta on kuitenkin)

4. imuroidessa, kuuntelen samalla musiikkia täysillä ja huudan mukana...:D

5. harrastan postcrossausta, eli postikorttien lähettelyä ympärimaailmaa.. (http://www.postcrossing.com)

6. synnyin mustahiuksisena, mutta hiukseni vaalenivat lähes blondeiksi kun kasvoin, nykyisin ne ovat värjätyt, ruskeiksi..

***